Panseuri adolescentine

marți, 25 ianuarie 2011

Să simt, aș vrea

Dimineți calde, dulci sau reci
Le petrec cu ochii lipiți de pereți
Așteptând ca mâna ta să mă înconjoare
Să simt privirea ta cum o atrage pe a mea.

Aș vrea să mă trezesc lângă tine
Să simt cum îmi fierbe sângele în vine
Să aud respirația ta....
Cum se apropie de a mea !

Să simt ale tale buze calde,
Cum îmi taie răsuflarea...
Cum astupă gura mea,
Și mă îndeamnă să rămân lipită de a ta.

Aș vrea să simt cum brațele tale
Îmi înconjoară trupul și îl lasă moale
Să simt cum îți tresare inima
Când e lipită de a mea.

Aș vrea să te am lângă mine,
Să îți dăruiesc o parte din mine
Să fi al meu, să fiu a ta,
Din suflet aș vrea, se va putea ?!

4 comentarii:

  1. Am citit toate creatiile tale , si pot spune ca esti geniala si foarte talentata !

    Imi plac postarile tale tale , sunt minunate , de asemenea si blogul tau , este superb !

    Recent mi`am facut si eu un blog , insa , nu este foarte cunoscut , si as vrea sa il promovez putin...

    Doresti sa colaboram , sa ne promovam reciproc blogurile ?

    Daca esti interesata , astept un mail (doryanna_324@yahoo.com ) si vorbim mai multe !

    Succes pe viitor !

    RăspundețiȘtergere
  2. Subiect interesant pentru un blog. Am cautat pe Internet pentru distrac?ie ?i am venit pe blogul tau. Postul fabulos. Va mul?umim pentru o schimbare de cuno?tin?e! Este minunat sa vedem ca unii oameni înca depun eforturi în gestionarea site-urilor web. Vino sa-mi vizitezi blogul la TumesKecil
    Citi?i mesajele mele de aici:
    - Tips beli smartphone
    - Keadaan Perfilman Indonesia Saat ini, Cukup Meresahkan!
    - Bahaya Ngecas HP Pakai Laptop dan Solusinya

    Mul?umesc mult!

    RăspundețiȘtergere